Agencja H2O Creative rozpoczyna strategiczną obsługę marki Fresco

Agencja H2O Creative rozpoczęła współpracę z firmą Ambra. Odpowiada za stworzenie strategii oraz wdrożenie platformy obejmującej komunikację marketingową i działania ambientowe oraz promocję w punktach sprzedaży marki win Fresco.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja H2O Creative rozpoczyna strategiczną obsługę marki Fresco

Agencja odpowiada za całą ofertę marki Fresco. W tym roku firma Ambra,wprowadziła do sprzedaży dwa nowe owocowe smaki Fresco Frizzante: Fresco Frizzante Fragola i Fresco Frizzante Mango & Pesca o niższej zawartości alkoholu 5,5 proc. oraz unikalny na rynku format opakowania: poręczną odkręcaną butelkę 250 ml.

- Odpowiadamy na zmieniające się trendy konsumenckie. Fresco Frizzante jest lekkie, zachowuje elegancję wina, rozszerza wachlarz okazji do konsumpcji wina i przełamuje bariery cenowe. To nowy gracz na rynku orzeźwienia, który wymaga nowych działań marketingowych. To co zwróciło naszą uwagę przy wyborze H2O Creative, to zrozumienie nie tylko marketingowej, ale także sprzedażowej strony marki. Wspólne działania mogą mieć ważne znaczenie dla przyszłości Fresco  - mówi Zuzanna Amarante, senior brand manager w firmie Ambra.

Agencja nie podaje, na jak długo zawarła umowę z marketerem. Wcześniej za spot i kampanię w sieci, w tym zakup mediów, odpowiadała agencja Los Majores.

Za obsługę PR, zarówno konkursu jak i marki Fresco Frizzante oraz influencer marketing odpowiadała Kuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska