Agencja Kuźniar Media w 2024 roku wypracowała 4,96 mln zł przychodów sprzedażowych, o 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy w całości pochodziły ze sprzedaży usług w kraju.
Przychody firmy rosną nieprzerwanie od jej uruchomienia w połowie 2019 roku. W 2020 roku wyniosły 1,83 mln zł, rok później – już 3,45 mln, a w 2022 roku – 3,53 mln.
Kuźniar Media świadczy usługi z zakresu komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, public affairs, CSR, personal brandingu i storytellingu. Wśród jej klientów są m.in.: Benefit System, Allcon, mBank i NEDAP. Agencja rozwija też własne marki: produkujące podcasty i autorskie formaty Voice House oraz Voice House Academy.
Działalność operacyjne Kuźniar Media w 2024 roku kosztowała 4,77 mln zł, o 8,8 proc. więcej niż rok wcześniej. To konsekwencja głównie wzrostu wydatków na usługi obce z 3,55 do 3,96 mln zł oraz na zużycie materiałów i energii z 29,6 do 115,9 tys. zł.

Natomiast koszty wynagrodzeń zmalały z 616,7 do 541,3 tys. zł, pozostałe koszty rodzajowe – ze 104,1 do 92,1 tys., zaś pozostałe koszty operacyjne – z 283 tys. do zera.
Na poziomie operacyjnym zysk agencji zmalał z 309,6 do 194,8 tys. zł, a w ujęciu netto – z 268,4 do 148,7 tys. zł.
Do Jarosława Kuźniara należy 98 proc. udziałów spółki. Jej zeszłoroczny zysk w całości przeznaczono na pokrycie wcześniejszych strat.
Agencja to obecnie główny projekt biznesowy Kuźniara. Jak informowaliśmy kilka miesięcy temu, były dziennikarz TVN24 i Onetu zamknął swoje butikowe biuro podróży Goforworld (organizację jego ewentualnych podróży przejęło biuro DreamGo) oraz spółkę, która zarządzała platformą Funwisher oferującą życzenia od znanych osób i postaci z formie cyfrowej.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2024, a poprzedni – 2023











