Agencja mediowa Mido pracuje znów dla Amoretty

Dom mediowy Mido (Keino Grupa) będzie odpowiadać za zakup mediów dla kampanii marki Amoretta (Mieszko S.A.) zaplanowanej na przełom listopada i grudnia, obejmującej emisję w TV oraz działania digital.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Agencja mediowa Mido pracuje znów dla Amoretty
Materiały prasowe

To druga kampania Amoretty realizowana z Mido w 2025 r. Zakres tym razem obejmuje planowanie i zakup TV ze wsparciem w kanałach digital.

– To już drugi raz, kiedy przedstawiliśmy rekomendację korzystną dla celów marki – holistyczną, strategiczną i w pełni odpowiadającą na potrzeby klienta. Cieszy nas, że podejście zespołu, merytoryka oferty oraz praca "out of the box" przeważyły w przeglądzie ofert – mówi Urszula Zdunek, managing director Mido.

Po stronie Mido za projekt odpowiadają: Urszula Zdunek i Agnieszka Anzulewicz (rekomendacja mediowa), Daniel Białoszewski (prowadzenie projektu) oraz Bartosz Kłus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej