W ramach projektu NuOrder zajmie się stworzeniem marki i jej identyfikacji wizualnej, opracowaniem key visuala , zaprojektowaniem i wyprodukowaniem platformy sprzedaży samochodów online. Agencja odpowiada także za długoterminowe wsparcie mediowe i budowę cyfrowych kanałów sprzedaży.
- Szybko zorientowaliśmy się, że to NuOrder jest partnerem, z którym chcemy zrealizować ten projekt, i który jest w stanie wprowadzić nas do pierwszej trójki graczy w Polsce, a taki mamy cel. Przekonał nas poziom zrozumienia naszego biznesu i roli działań marketingowych, rozumianych jako wsparcie sprzedaży w ujęciu krótkoterminowym, ale również jako narzędzie budowania brandu pod ewentualny exit w przyszłości – mówią founderzy MotoMega
MotoMega to cyfrowa platforma sprzedaży samochodów i innych pojazdów, oferująca szeroki wybór form finansowania, w tym leasing, kredyt oraz wynajem długoterminowy.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu.











