Agencja On Board Think Kong odpowiedzialna za komunikację marek Regus i Spaces

Agencja zajmie się między innymi komunikacją w social media, lokalizacją materiałów oraz przygotowaniem strategii. Współpraca rozpoczęła się pod koniec sierpnia.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Agencja On Board Think Kong odpowiedzialna za komunikację marek Regus i Spaces

On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z markami Regus i Spaces, należącymi do IWG, globalnego lidera rynku elastycznych przestrzeni do pracy, obecnego na 120 rynkach. Współpraca dotyczy obsługi działań w mediach społecznościowych obu marek na rynku polskim i rozpoczęła się pod koniec sierpnia 2025 roku.

Agencja OBTK będzie odpowiedzialna za prowadzenie komunikacji na rynku polskim, opracowaniem strategii oraz prowadzenie działań w kanałach społecznościowych klientów na Facebooku i Instagramie.

Dodatkowo zajmie się planowaniem treści, produkcją rolek oraz lokalizacją części materiałów. Celem współpracy jest wzmocnienie obecności marek Regus i Spaces w Polsce oraz budowanie społeczności wokół nich w mediach społecznościowych.

Za realizację umowy po stronie agencji odpowiada zespół social media OBTK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"