Pierwsza kampania, jaką agencja przygotowała dla Liptona, przebiega pod hasłem „Be sure to know what's really up” i potrwa do końca 2020 roku.
Działania objęły swoim zasięgiem telewizję, outdoor oraz digital.
Kampania obejmuje kraje bałtyckie (Litwa, Łotwa i Estonia).

- W kampanii zachęcamy do tego, by upewnić się, że wiemy co tak naprawdę słychać u naszych bliskich. Bo czasami nasze postrzeganie może mieć niewiele wspólnego z rzeczywistością. Marka Lipton ma tu również swoją rolę. To właśnie przy herbacie rozmawiamy często głębiej i prawdziwiej - tłumaczy Bartosz Gąsiorowski, strategy director w oS3.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lipton-herbata-reklama-z-haslem-czas-herbaty-czas-rozmowy-wideo ##
Opracowana przez oS3 strategia obejmuje najbliższe trzy lata prowadzenia brandu w krajach bałtyckich.
Spot został wyprodukowany z domem produkcyjnym Papaya Films.











