Agencja Peppermint chce podbić rynek francuski

Agencja reklamowa Peppermint powered by Quad rozszerza swoją działalność agencyjną na rynek francuski, tworząc nowe możliwości biznesowe i poszerzając swoją ofertę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Peppermint chce podbić rynek francuski

W ramach dotychczasowej obecności macierzystej firmy Quad na rynku francuskim, Peppermint dodaje do oferty grupy pełne portfolio usług reklamowych i będzie działać bezpośrednio we Francji, korzystając z biura w Paryżu, tworząc lokalne struktury oraz wykorzystując zdobytą wiedzę i zasoby.

Pod marką Peppermint, Quad Europe będzie oferować usługi reklamowe, takie jak strategia komunikacji, strategia kreatywna, usługi kreatywne, copywriting i projektowanie w obszarach digital marketingu, outdoor, w punktach sprzedaży, marketingu bezpośredniego, influencer marketingu i w mediach społecznościowych.

Quad we Francji oferuje już usługi z obszaru shopper marketing poprzez markę Quad POS oraz usługi druku. Dzięki połączeniu kompetencji w obszarze R&D i produkcyjnych w obszarze shopper marketingu z usługami Peppermint, agencja tworzy także nową, kompleksową ofertę dla trade marketerów, umożliwiając efektywne planowanie obecności w punktach sprzedaży. Rozszerzenie usług Peppermint na Francję, to krok w ramach międzynarodowej obecności agencji. Poprzez wykorzystanie doświadczenia w dziedzinie druku oraz obecności w Stanach Zjednoczonych firma łączy zasoby i know-how, co wpływa na zwiększenie konkurencyjności na tamtejszym rynku.

- Jesteśmy niezmiernie podekscytowani ogłoszeniem rozszerzenia naszej działalności na rynek francuski. To strategiczny krok w rozwoju agencji, który umożliwi nam dotarcie do nowych klientów oraz wykorzystanie szerokiego spektrum możliwości biznesowych, które są już obecne we Francji. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie, wiedza i zasoby pozwolą nam skutecznie działać na nowym rynku, zapewniając klientom wysoką jakość usług i kompleksowe rozwiązania w obszarze marketingu i reklamy - powiedział Bartek Cymer, Managing Director Peppermint

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa