Jan Mirosław i Inez Kujda: z DDB Warszawa do własnej agencji Pomysły

Jan Mirosław i Inez Kujda, przez wiele lat związani z DDB Warszawa, założyli własną agencję reklamową Pomysły.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jan Mirosław i Inez Kujda: z DDB Warszawa do własnej agencji Pomysły
Inez Kujda i Jan Mirosław

Zdaniem twórców agencji Pomysły, "rynek reklamowy znów znajduje się w miejscu, w którym jedyną kartą przetargową jest jakość kreacji".

- Pomysły to nazwa i jednocześnie propozycja. - wyjaśnia Jan Mirosław, partner agencji - Chcemy pracować dla klientów, którzy czują się nieusatysfakcjonowani obecną ofertą rynku, który skoncentrował się na oferowaniu dużej ilości serwisu i małej ilości pomysłów. My chcemy jak najmniej akcentować tak zwany proces i jak najszybciej dochodzić do tego, czym tak naprawdę powinny zajmować się agencje: prezentowaniem rozwiązań w formie gotowych do realizacji, nośnych konceptów i egzekucji - dodaje.

Według Inez Kujdy, filozofia firmy odpowiada temu, czego potrzebują dzisiejsze marki. - Wiemy, że podczas prezentacji klienci przebierają nogami podczas przydługich wstępów i chcą usłyszeć jedno: pomysły. Bo nie założenia biorą udział w walce o oczy, umysły i serca odbiorców - lecz idee opowiedziane w oryginalny i angażujący sposób.

Partnerzy podkreślają, że start projektu wiąże się z przewartościowaniami, jakich branża była świadkiem w ostatnim czasie.

- Pierwszeństwo kreacji w naszym wydaniu nie oznacza odjechania w abstrakcyjne myślenie. Przeciwnie, czujemy że tylko rozmawiając o pomysłach, rozmawia się o konkretach. Naszą misją jest przekuwanie założeń w propozycje. W pomysły. - podsumowuje Inez Kujda.

- Ostatnie lata dowiodły, że kreatywność nie potrzebuje wielkich struktur i wszystko polega na kapitale ludzkim. Kreacja reklamowa, czy szerzej - komunikacja - to dziś efekt pracy małych zespołów, złożonych z ludzi, którzy coś potrafią - komentuje Mirosław.

Pierwsza realizacja agencji to najnowsza odsłona She Moves Us marki Puma - kampania #BezPorównania, w której udział wzięły Manuela Gretkowska i Ofelia.

Inez Kujda i Jan Mirosław poprzednio w DDB Warszawa

Inez Kujda do lutego była senior copywriterką w DDB Warszawa. Wśród jej głośnych prac znajdują się kampanie dla fundacji Rak'n Roll: #CośDoNichMam oraz niedawna z syrenką warszawską, jak również takie kampanie dla McDonald's, jak #NajbardziejEkipowyKlipEver z Dawidem Kwiatkowskim czy rekordowe na tik toku #wszyscyzakladamymaski. Ma na koncie wiele nagród KTR, Facebook Awards, Effie, Mixx i Innovation. Przed DDB Warszawa pracowała w agencjach McCann Worldgroup, TBWA, Tequila Polska.

Jan Mirosław to były deputy creative director DDB Warszawa, który przez ostatnie lata odpowiadał za kreację dla McDonald's. Mirosław jest twórcą kampanii „Mata przejmuje Maka" oraz platform komunikacji Drwala i Maestro (z Borysem Szycem i Michałem Żebrowskim). Ma na koncie nagrody KTR, Effie, Golden Drum i Epica. Doświadczenie zdobywał w Brain i Havas Warsaw, ma na koncie również staż w Havas New York. Publikował w „Przekroju", „Machinie", „Hiro", „Lampie" i „Ustach".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem