Agencja Przestrzeń rozpoczęła współpracę z IKEA

Od sierpnia 2025 agencja Przestrzeń odpowiedzialna jest za realizację projektów z zakresu employer branding dla marki IKEA, w tym za wzmacnianie wizerunku w obszarach kluczowych dla jej wartości. Współpraca jest wynikiem przetargu.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Agencja Przestrzeń rozpoczęła współpracę z IKEA
IKEA x Przestrzeń

W ramach współpracy Przestrzeń zajmuje się stałą obsługą koncepcyjną i kreacyjną działań employer branding i talent sourcingu – zarówno pod kątem komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej. Ponadto będzie wspierała prowadzenie kanałów EB marki w social mediach oraz działania z zakresu employee advocacy.

Bardzo się cieszymy, że do naszego zespołu partnerów dołącza Przestrzeń. Już na etapie przetargu zrobili na nas duże wrażenie swoim świeżym podejściem i świetnym zrozumieniem wyzwań employer brandingowych. Widzimy, że podzielamy wspólne wartości, takie jak otwartość, współpraca i odwaga w myśleniu o komunikacji

Aleksandra Hajęcka
Country Employer Branding Leader w IKEA

Współpraca między marką a agencją Przestrzeń jest kompleksowa, dlatego oprócz Przestrzeni, odpowiedzialnej za realizację koncepcji kreatywnych, do zespołu obsługującego dołączają pozostałe spółki z Grupy Przestrzeń.

Agencja Sedno odpowie za działania w obszarze strategiczno-badawczym, Polot będzie odpowiedzialny za moderację i content publishing, a Rozgłos – za strategię mediową, zakup mediów oraz ich efektywnościową optymalizację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję