W ramach współpracy Przestrzeń zajmuje się stałą obsługą koncepcyjną i kreacyjną działań employer branding i talent sourcingu – zarówno pod kątem komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej. Ponadto będzie wspierała prowadzenie kanałów EB marki w social mediach oraz działania z zakresu employee advocacy.
Bardzo się cieszymy, że do naszego zespołu partnerów dołącza Przestrzeń. Już na etapie przetargu zrobili na nas duże wrażenie swoim świeżym podejściem i świetnym zrozumieniem wyzwań employer brandingowych. Widzimy, że podzielamy wspólne wartości, takie jak otwartość, współpraca i odwaga w myśleniu o komunikacji
Współpraca między marką a agencją Przestrzeń jest kompleksowa, dlatego oprócz Przestrzeni, odpowiedzialnej za realizację koncepcji kreatywnych, do zespołu obsługującego dołączają pozostałe spółki z Grupy Przestrzeń.

Agencja Sedno odpowie za działania w obszarze strategiczno-badawczym, Polot będzie odpowiedzialny za moderację i content publishing, a Rozgłos – za strategię mediową, zakup mediów oraz ich efektywnościową optymalizację.











