Agencja Publicis zachęca: dołącz do rewolucji Olia!

Warszawa, 14 maja 2014 r. – Rozpoczęła się kampania realizowana przez agencję Publicis dla innowacyjnej marki farb do włosów Olia. Celem działań jest zachęcenie Polskich konsumentek do wypróbowania rewolucyjnej formuły koloryzacji bez amoniaku, opartej na naturalnym olejku, który pielęgnuje włosy i ułatwia wnikanie koloru. Kampania będzie realizowana w telewizji i na materiałach POS.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Każda kobieta jest inna, zmaga się na co dzień z różnymi wyzwaniami, ma wiele potrzeb. Ale wszystkie łączy jedno – chcą mieć piękne włosy. Olia to prawdziwa rewolucja w domowej koloryzacji. Jest gwarancją nasyconego, pięknego koloru, który długo się utrzymuje, nadając włosom miękkość i blask. Już tysiące kobiet pokochało Olię - każda ma swoją historię. Zdecydowaliśmy się opowiedzieć kilka z nich.” – powiedziała Agnieszka Mazur, Account Director z agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej agencja Publicis przygotowała trzy wersje spotów – testimoniali, odnoszących się do różnych potrzeb Polskich konsumentek w zakresie farbowania włosów. Na uwagę zasługuje fakt, że jest to pierwsza lokalna produkcja TV, zrealizowana przez polski oddział Publicis dla marki Garnier. Kreacje będą emitowane w kanałach należących m.in. do stacji: TVP, TVN.

Spoty można obejrzeć pod adresami:

• http://youtu.be/R0TolODNtAE

• http://youtu.be/_pe-wwk5BS0

• http://youtu.be/pk4Aoe032Wc

Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Alex Boucher (Senior Art Director), Stella Gonet (Copywriter), Agnieszka Mazur (Account Director), Marika Kierzkowska (Account Executive). Stronę klienta reprezentują: Aneta Osęka (Marketing Director), Kamil Mruk (Group Product Manager), Veronika Kononuchenko (Product Manager). Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 23 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.

Więcej informacji udziela:

Agnieszka Mazur

Account Director

T: +48 22 319 36 63

e-mail: agnieszka.mazur@publicis.pl

www.youtube.com/user/PublicisPoland

www.publicis.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów