Agencja reklamowa i Dom mediowy Roku

Saatchi & Saatchi - Agencja reklamowa roku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tytuł ten agencja otrzymała drugi rok z rzędu. Tegoroczny został przyznany za "konsekwentną realizację głównego celu - podnoszenie prestiżu marek swoich klientów. Za solidny wzrost sprzedaży operacyjnej, liczne nagrody za kreację i efektywność, skuteczną kontrolę kosztów i usprawnienie zarządzania. Z badania satysfakcji klientów wynika, że ich zadowolenie osiągnęło jeszcze wyższy stopień niż rok wcześniej". Pointą tej oceny jest tytuł redakcyjnego materiału: "W pełnej krasie".

Domem Mediowym Roku 2003/2004 redakcja MMP ogłosiła Starcom, którego największym atutem było "zastosowanie nietypowych, często nowatorskich rozwiązań w planowaniu mediów. Konsekwentne ulepszanie struktur obsługi klienta, szkolenie pracowników, wprowadzanie nowych narzędzi planerskich i nowych badan zostało docenione przez klientów - podobnie jak rok wcześniej ocenili oni pracę firmy bardzo wysoko". Całościową prezentację działań laureata redakcja opatrzyła tytułem "Gwiazdy innowacji".

W kategorii agencji reklamowych na pozycje nr 2 zasłużyła agencja Publicis, która odnotowała ponad 28-proc. wzrost sprzedaży - na skutek licznych wygranych przetargów sieciowych, aktywnych działań regionalnych oraz w wyniku zdobycia nowych budżetów lokalnych. Klienci bardzo wysoko oceniają jej prace.

Za nr 3 uznana została agencja Euro RSCG Warsaw; w ostatnich czterech latach włożyła ona wielki wysiłek w odbudowanie swojej pozycji i aktywności w obszarze nowego biznesu.

Redakcja MMP przyznała też trzy wyróżnienia. Otrzymały je agencje: Ad Fabrika/FCB, DougFaberFamily oraz Grey Worldwide Warszawa.

Wśród domów mediowych pozycję drugą zdobył Initiative Warszawa, którego wielkim osiągnięciem było zwycięstwo w międzynarodowym przetargu na strategiczne planowanie i zakup mediów dla France Telekom.

Pozycję nr 3 zajął Optimum Media OMD. Firma przełamała złą passę sprzed dwóch lat i zdobyła liczne nowe budżety. Restrukturyzacja i zainwestowanie w narzędzia badawcze spowodowały wzrost poziomu satysfakcji jej klientów.

Redakcja MMP przyznała też trzy wyróżnienia. Otrzymały je domy mediowe: Mediaedge:cia, Optimedia Poland oraz Zenith Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"