Agencja reklamowa Roberta Lewandowskiego bez trzech czwartych zysku. "Rok 2022 był dla nas czasem wyzwań"

W ub.r. agencja marketingowa Stor9_, której właścicielem jest Robert Lewandowski przy wzroście przychodów o 4,2 proc. do 13,81 mln zł zanotowała spadek zysku netto z 503,3 do 137,4 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Działająca od połowy 2017 roku agencja Stor9_ zaczęła od obsługi kampanii reklamowych z udziałem Roberta i Anny Lewandowskich. Potem pracowała w podobnym zakresie dla innych znanych osób, m.in. aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i tenisisty Huberta Hurkacza.

Ponadto realizuje projekty dla innych klientów, w dorobku ma kampanie m.in. Sephory, Fonixa, Martini i delio (akcja reklamująca tę ostatnią markę ruszyła wiosną br.). Jesienią agencja uruchomiła dom produkcyjny 9Production, jego szefową została Agnieszka Zielińska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/robert-lewandowski-storm-rozmienia-sie-na-drobne-wartosc-transfer-ile-goli-liga-hiszpanska-lider,7169654281414273a ##

Działalność operacyjna Stor9_ kosztowała w ub.r. 13,53 mln zł. To głównie efekt skoku wydatków na wynagrodzenia z 1,15 do 2,07 mln zł (w ub.r. agencja zatrudniała średnio 9 osób).

Natomiast nakłady na usługi obce nieznacznie zmalały (z 10,89 do 10,86 mln zł), koszty amortyzacji wzrosły z 99,8 do 192 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe zmalały z 255,5 do 174,1 tys. zł.

Zysk sprzedażowy Stor9_ skurczył się z 791 do 274,3 tys. zł, a zysk netto - z 503,3 do 137,4 tys. zł. Zeszłoroczny zysk netto w całości zasili kapitał zapasowy spółki. Robert Lewandowski kontroluje ją właścicielsko poprzez firmę RL Investments.

"Rok wyzwań"

- Rok 2022 był dla nas czasem wyzwań, w których mimo wszystko, dostrzegliśmy potencjał dalszego rozwoju. Działania podjęte w roku 2022 wprowadziły nas na ścieżkę wzrostu i wzmocnienia naszej pozycji na rynku, czego potwierdzeniem jest dynamika wzrostu Grupy Stor9, którą obserwujemy już od pierwszych miesięcy 2023 roku – podkreśla w komunikacie Anna Zielińska, CEO i partner w Stor9_.

Do Roberta Lewandowskiego należy też połowa udziałów agencji mediowej RL Media (drugą połowę ma agencja Value Media), której sprawozdania finansowego za ub.r. nie ma jeszcze w KRS. Natomiast w 2021 roku osiągnęła wzrost przychodów z 22,11 do 99,28 mln zł i zysku netto z 244,7 do 490,8 tys. zł.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji