Agencja Subko&co obsługuje pierwszy w Europie e-sklep Pierre Fabre w dziedzinie digital marketingu

Agencja Subko&co będzie odpowiedzialna za obsługę pierwszego sklepu e-commerce koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Europie w dziedzinie digital marketingu. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

To właśnie w Polsce pod koniec 2018 francuski koncern Pierre Fabre Dermo-Cosmetique otworzył swój pierwszy sklep e-commerce w Europie. Sklep www.dermo-cosmeshop.pl oferuje łatwy i szybki dostęp do wszystkich marek z portfolio Pierre Fabre Dermo-Cosmetique.

Klienci znajdą tu takie marki jak Eau Thermale Avene, znaną z pielęgnacji cery wrażliwej, albo Klorane, która oferuje produkty oparte na naturalnych ekstraktach roślinnych. Dla szukających specjalistycznej pielęgnacji skóry i włosów czekają produkty Ducray oraz A-Derma, a dla tych, którzy mają ochotę na odrobinę luksusu, sklep proponuje produkty marek Galenic i Rene Furterer.  

Subko&co to młody, kilkunastoosobowy francuskojęzyczny zespół, działający zarówno w Warszawie jak i w Paryżu, wyspecjalizowany w obsłudze digital klientów francuskich, belgijskich i szwajcarskich takich jak Auchan, Le Rustique czy Noreve.   

Subko&co będzie wspierać Dermo-Cosme Shop w budowaniu wizerunku sklepu, pozyskiwaniu ruchu oraz zwiększaniu sprzedaży online. Pierwszy etap współpracy z koncernem Pierre Fabre polegał na doradztwie dotyczącym strategii zbudowania sklepu w Polsce. 

- Powierzyliśmy agencji Subko&co projekt przygotowania analizy i benchmarku polskiego rynku e-commerce oraz consultingu UX. Subko&co dostarczyło nam wyczerpującą  analizę i szczegółowe rekomendacje, które bardzo ułatwiły nam start sklepu. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z tą agencją i zdecydowanie polecamy ją zarówno zagranicznym, jak i krajowym markom, chcącym rozwijać działalność w e-commerce w Polsce. Szczególnie doceniamy ich profesjonalizm, zaangażowanie i pomysłowość, które przekroczyły nasze oczekiwania - mówi Gregory Ragot, Global Director of e-Commerce w Pierre Fabre.  Drugi etap współpracy, czyli obsługa marketingowa marki Pierre Fabre, rozpoczął się pod koniec 2018 roku i był wynikiem przetargu między kilkoma agencjami z Polski. 

- Współpraca z Pierre Fabre - firmą o światowej sławie i międzynarodowej skali działalności -to dla nas ogromny prestiż. Wykorzystujemy w tym projekcie nasze kompetencje w dziedzinie digital oraz doświadczenia w pracy dla innych francuskich klientów. Bardzo cieszymy się, że nasza nieduża, niezależna agencja może obsługiwać takiego klienta jak Pierre Fabre  - mówi Marta Subko, założycielka i CEO agencji. 

Za zarządzanie kampaniami marketingowymi odpowiedzialna jest Claudia Sławek, natomiast Dominika Siemiątkowska nadzoruje kreacje i content przygotowywany dla klienta. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"