Agencja They.pl zrealizowała dotychczas wiele kampanii reklamowych na platformie TikTok dla takich klientów jak Lirene czy Panasonic.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aplikacje-mobilne-zarabiaja-coraz-wiecej-tiktok-nadal-liderem-popularnosci-tiktok-jak-zalozyc-konto-jak-korzystac ##
- Chcemy wykorzystywać nowe rozwiązania reklamowe, które oferuje platforma, i stawiać na nieco mniej konwencjonalną reklamę. To dlatego stale rozwijamy nasze kompetencje, podążamy za aktualnymi trendami i pokazujemy klientom inne ścieżki dotarcia do konsumentów, w tym wypadku raczej młodych ludzi - mówi Mikołaj Salecki, digital media director w They.pl.
W wersji przeglądarkowejTikTok miał w Polsce w sierpniu br. 1,42 mln odwiedzających i 12,31 mln odsłon (dane Gemius/PBI).
Status partnera reklamowego aplikacji TikTok w Polsce ma także m.in. agencja Cityboard Media.












