Agencja Warszawa wygrywa przetargi na obsługę LG Electronics Polska

Firma LG Electronics Polska rozstrzygnęła przetargi na prowadzenie komunikacji w social media oraz całościową obsługę strategiczno-kreatywną marki LG. Oba budżety zdobyła Agencja Warszawa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Warszawa wygrywa przetargi na obsługę LG Electronics Polska

Agencja Warszawa będzie odpowiadać za strategię i kreację działań reklamowych wszystkich kategorii produktowych LG Electronics Polska w kanałach komunikacji offline i online – od digitalu, przez akcje ambientowe, akcje w sklepach jak i aktywacje niestandardowe. Pierwszą akcją realizowaną przez zespół jest kampania promująca smartfony LG V30 i LG G6 oraz LG Q6 pod hasłem #OdrzucamyRamy, w której udział biorą Reżyser Życia i Sylwester Wardęga.

We wcześniejszym przetargu Agencja Warszawa wygrała obsługę LG Electronics Polska w social media.

- Nasze uznanie zdobyło zarówno strategiczne podejście, jak i kreatywne pomysły, m.in. na aktywacje ambientowe, dobrze wpasowujące się w nowe pozycjonowanie marki LG - mówi Daniel Czok, senior marketing manager LG Electronics Polska.

Jednocześnie marketer wybrał w przetargach nowy dom mediowy - Mets oraz agencję public relations - Monday.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"