Agencja Yoho uruchomiła dział interaktywny

Agencja reklamowa Yoho utworzyła swój dział interaktywny. Za jego strategię i zarządzanie odpowiada Patrycja Andrzejewska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Nasza oferta, poza projektowaniem serwisów internetowych, gier i aplikacji mobilnych, obejmuje także marketing w wyszukiwarkach, motion design oraz działania w sferze social media - opisuje Patrycja Andrzejewska. Dział pracuje dla takich klientów jak m.in. Port Lotniczy Kraków - Balice, Royal Canin Polska, Novo Nordisk, Krakowskie Biuro Festiwalowe i DTZ Management Polska.

Patrycja Andrzejewska wcześniej pełniła w agencji Yoho funkcje project managera i social media managera. W firmie pracuje od czterech lat, a z branżą e-reklamową jest związana ogółem od sześciu lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące