PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Social Media London Style rozpoczyna współpracę z Grupą Ożarów
Marcin Maj opuszcza OS3. Tomasz Pruszczyński: doprowadził do gigantycznej straty
Marcin Maj opuszcza OS3. Tomasz Pruszczyński: doprowadził do gigantycznej straty
Agencja K2 partnerem systemu Sitefinity z samoobsługowym CMS
Agencja K2 partnerem systemu Sitefinity z samoobsługowym CMS
Koral z aplikacją "Jajolody" na Wielkanoc
Koral z aplikacją "Jajolody" na Wielkanoc
Filmweb ze zmienioną stroną główną - więcej autorskich treści
Filmweb ze zmienioną stroną główną - więcej autorskich treści
Przemysław Puchalski dyrektorem kreatywnym agencji WebTalk
Przemysław Puchalski dyrektorem kreatywnym agencji WebTalk
Łukasz Szmel: z Deloitte Digital do Artegence
Łukasz Szmel: z Deloitte Digital do Artegence
Grupa K2 z 94,4 mln zł wpływów i 0,8 mln zł zysku w 2016 roku
Grupa K2 z 94,4 mln zł wpływów i 0,8 mln zł zysku w 2016 roku
Zmarł Bartłomiej Juszczyk, były właściciel i szef Grupy Adweb
Zmarł Bartłomiej Juszczyk, były właściciel i szef Grupy Adweb
Nowy serwis „Pulsu Biznesu” czytelniejszy, bez chaosu i natłoku, lepiej dostosowany do mobile’u (opinie)
Nowy serwis „Pulsu Biznesu” czytelniejszy, bez chaosu i natłoku, lepiej dostosowany do mobile’u (opinie)
PGE Polska Grupa Energetyczna wybiera agencję interaktywną do dwuletniej współpracy
PGE Polska Grupa Energetyczna wybiera agencję interaktywną do dwuletniej współpracy
K2 uruchamia projekt doradczy K2 Digital Transformation, będzie wspierać cyfrową transformację firm
K2 uruchamia projekt doradczy K2 Digital Transformation, będzie wspierać cyfrową transformację firm
Agencje marketingu internetowego: podsumowanie 2016 roku, prognozy na 2017
Agencje marketingu internetowego: podsumowanie 2016 roku, prognozy na 2017
K2 wprowadza internetowy bot dla branży bankowej
K2 wprowadza internetowy bot dla branży bankowej
Grupa K2 z 1,3 mln zł straty netto w br. Zaczęła restrukturyzację, żeby obniżyć koszty
Grupa K2 z 1,3 mln zł straty netto w br. Zaczęła restrukturyzację, żeby obniżyć koszty
Wzrosty reklamowe w mobile’u i social media stałym trendem, branża przespała wideo (opinie)