PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Agencja GoldenSubmarine miała w ub.r. 2,73 mln zł zysku przy 20,29 mln zł przychodów
Agencja GoldenSubmarine miała w ub.r. 2,73 mln zł zysku przy 20,29 mln zł przychodów
Grupa K2 z 50,6 mln zł wpływów i 512 tys. zł zysku, najbardziej rentowne Oktawave
K2 Internet nie porozumiała się z inwestorem. Chce mieć więcej klientów z zagranicy
Grupa K2 z 50,6 mln zł wpływów i 3,2 mln zł zysku EBTDA w I połowie br.
KFC z odświeżoną stroną internetową
KFC z odświeżoną stroną internetową
Gong przygotował kampanię Netflixa "Besos kochani" z Magdą Gessler. "Dobrze się z Wami pracuje"
Gong przygotował kampanię Netflixa "Besos kochani" z Magdą Gessler. "Dobrze się z Wami pracuje"
Artegence ma nową stronę internetową
Artegence ma nową stronę internetową
mBank zmienia wygląd serwisu transakcyjnego - mieszane opinie ekspertów. "Wzór dla innych banków", "grafik czegoś zapomniał"
mBank zmienia wygląd serwisu transakcyjnego - mieszane opinie ekspertów. "Wzór dla innych banków", "grafik czegoś zapomniał"
Grupa K2 negocjuje z inwestorem branżowym sprzedaż pionu agencyjnego i mediowego
Grupa K2: wpływy wzrosły o 5 proc., 1,5 mln zł zysku EBITDA
Agencja GoldenSubmarine ma nową identyfikację wizualną
Agencja GoldenSubmarine ma nową identyfikację wizualną
Jakub Kwaczyński na stanowisku head of strategy w GoldenSubmarine
Jakub Kwaczyński na stanowisku head of strategy w GoldenSubmarine
Grupa K2 w ub.r. z rekordowymi wynikami: wpływy w górę o 17 proc., dwa razy wyższy zysk EBITDA
Grzegorz Krzemień na czele branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska
Grzegorz Krzemień na czele branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska
Polski „Vogue” w internecie: elegancki, tradycyjny, bez zalewu reklam (opinie)
Polski „Vogue” w internecie: elegancki, tradycyjny, bez zalewu reklam (opinie)
Rynek reklamowy z punktu widzenia agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
Marketing internetowy według agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
Startuje agencja performance marketing dla e-commerce Harbingers, na jej czele Kornel Dulęba
Startuje agencja performance marketing dla e-commerce Harbingers, na jej czele Kornel Dulęba
Grupa K2 ze wzrostem wpływów i 1,3 mln zł zysku, mocno w górę rentowność pionu reklamowego
Totalizator Sportowy wprowadza nową strategię komunikacji, będzie zmieniać stronę internetową
Totalizator Sportowy wprowadza nową strategię komunikacji, będzie zmieniać stronę internetową
Grupa K2 dalej rozmawia z potencjalnym inwestorem, ma też kupców dla Okawave
Grupa K2 dalej rozmawia z potencjalnym inwestorem, ma też kupców dla Okawave
Grant Thornton za ponad 2 mln zł kupiła agencję interaktywną Edisonda, zapowiada kolejne przejęcia
Warta uruchamia w aplikacji Messenger chatbot do sprawniejszej obsługi klientów
Warta uruchamia w aplikacji Messenger chatbot do sprawniejszej obsługi klientów
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i zyskiem, dalej negocjuje sprzedaż agencji K2 i K2 Media
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i zyskiem, dalej negocjuje sprzedaż agencji K2 i K2 Media
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 40 tys. zł zysku netto
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 40 tys. zł zysku netto
Maspex rozwiązał umowę z J. Walter Thompson dot. obsługi Tigera w social media
The Digitals, Digitals Brothers i FOG Content Agency wybrane przez PGE jako agencje interaktywne
The Digitals, Digitals Brothers i FOG Content Agency wybrane przez PGE jako agencje interaktywne
K2, GoldenSubmarine, Digital Brothers i The Digitals w przetargu PGE na agencję interaktywną
K2, GoldenSubmarine, Digital Brothers i The Digitals w przetargu PGE na agencję interaktywną
Olgierd Cygan i Stefan Nowak na czele Deloitte Digital w Europie Środkowej
Olgierd Cygan i Stefan Nowak na czele Deloitte Digital w Europie Środkowej
Siedem ofert w przetargu PGE na agencję interaktywną
Siedem ofert w przetargu PGE na agencję interaktywną
Tomasz Malik dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Intellect
Tomasz Malik dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Intellect
Grupa K2 negocjuje z inwestorem branżowym sprzedaż części biznesu reklamowego, z wyższymi wpływami i mniejszą stratą
Grupa K2 negocjuje z inwestorem branżowym sprzedaż części biznesu reklamowego, z wyższymi wpływami i mniejszą stratą