Agencje Walk wprowadzą na polski rynek Dove Men+Care

Agencje z grupy Walk rozpoczęły działania marketingowe wspierające launch na polskim rynku kosmetyków Dove Men+Care. Projekt na zlecenie Unilevera realizują firmy Walk The Line, Walk&Talk i Walk Production.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Walk The Line odpowiada za działania reklamowe Dove Men+Care, Walk&Talk zajmuje się działaniami public relations i social media, a Walk Production realizuje eventy towarzyszące projektowi. Agencje zdobyły to zlecenie w konkursie ofert.

Dove Men+Care oficjalnie został wprowadzony na polski rynek 7 kwietnia podczas events z udziałem zespołu Zakopower, Moniki Richardson Marcina Prokopa, Sebastiana Karpiel-Bułecki i Macieja Szczęsnego. Działania reklamowe nowego produktu rozpoczną się w najbliższych tygodniach.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+