Dom mediowy Carat, agencja Isobar oraz DDS, brand grupujący kompetencje analityczne, rozpoczęły współpracę z polską marką kosmetyczną Bell. Dla nowego klienta Carat planuje oraz kupuje media (telewizja i online video), zaś Isobar zajmuje się kreacją - działaniami ATL i produkcją spotu oraz materiałami POS. DDS przeprowadza dla marki badania - social listening oraz brand tracking.
Przetarg na obsługę firmy przez Dentsu Aegis Network Polska został rozstrzygnięty w grudniu ub.r. Jego szczegółów firmy nie podają.
Jak tłumaczy firma Bell, postawiła na grupę komunikacyjną Dentsu ze względu na odpowiedni dobór strategii komunikacyjnej oraz kompleksowość przedstawianej oferty.
Bell jest producentem i dystrybutorem kosmetyków kolorowych, obecnym na rynku od 35 lat. Jakość Bell została doceniona nie tylko przez Polki. Kosmetyki polskiej marki pojawiają się na półkach sklepowych w ponad 86 krajach oraz są dostępne na 5 kontynentach.

Nie udało nam się ustalić, z którymi agencjami wcześniej pracowała Bell Polska. Marka dotychczas nie była zbyt aktywna reklamowo.











