Umowa Dentsu z Costa Coffee dotyczy zaplanowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej akcji wizerunkowej, która ma pomóc budzić skojarzenia z siecią kawiarni jako bardziej przyjaznej cenowo. W jej ofercie w promocyjnej w cenie 9,90 zł znajdzie się kawa Americano, jedna z najchętniej wybieranych przez konsumentów.
Start kampanii planowany jest na 6 marca. Zasięg działań obejmie 24 miasta w Polsce.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/coca-cola-za-3-9-mld-funtow-kupi-siec-kawiarni-costa-coffee,7171236817294977a ##
Dentsu X odpowiada za działania mediowe i przeprowadzenie samplingu, a Red8 Advertising - za część strategiczną oraz działania ATL i BTL.Agencja Red8 Advertising nawiązała współpracę z siecią kawiarni Costa Coffee już w 2015 roku. Odpowiedzialna jest za obsługę marki Costa Coffee oraz Costa Express w zakresie strategii, kreacji ATL i BTL. Kooperacja rozpoczęła się od wygranego przetargu, którego rezultatem było stworzenie pierwszej kampanii telewizyjnej marki w Polsce.

Natomiast od 2017 roku za digital oraz prowadzenie social mediów Costa Coffee, odpowiada agencja Red8 Digital. Brief na nowy projekt umożliwił zaproszenie do współpracy kolejny podmiot z grupy Dentsu Aegis Network Polska, dentsu X.











