Agnieszka Domanowska dyrektor media relations w PublicumPR, Mateusz Roszkowski dyrektorem kreatywnym

Agnieszka Domanowska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora do spraw media relations, a natomiast Mateusz Roszkowski został dyrektorem kreatywnym w agencji PublicumPR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Domanowska dyrektor media relations w PublicumPR, Mateusz Roszkowski dyrektorem kreatywnym

Agnieszka Domanowska to wieloletnia białostocka dziennikarka i reportażystka. Pracę w PublicumPR rozpoczęła w lutym 2017 roku. Odpowiada za kontakty z mediami.

Mateusz Roszkowski studiuje zarządzanie na Politechnice Białostockiej. Wcześniej pracował w agencji Isobar, gdzie obsługiwał takie marki jak: Johnson & Johnson, Monte, Tchibo,  BNP Paribas Banku, Cyfrowy Polsat, Disney. Swoją przygodę z Publicum rozpoczął od września 2016 roku.

Agencja PublicumPR pracuje m.in. dla LodyBonano, Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy”, Makarun Spaghetti & Salad, Frytki Belgijskie, LodyPRL, Koku Sushi, Centrum Dietetyki Stosowanej. Projektowo wspierała również sieć kawiarni SO! Coffee.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji