Agnieszka Holland promuje serial „Dziecko Rosemary” w Lifetime (wideo)

Ruszyła kampania  reklamowa amerykańskiego serialu „Dziecko Rosemary”, który od 1 maja br. emitować będzie kanał Lifetime. W spotach promocyjnych na serial zaprasza Agnieszka Holland, reżyserka produkcji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Holland promuje serial „Dziecko Rosemary” w Lifetime (wideo)

Kampania „Dziecka Rosemary” obejmuje telewizję (CI Polsat, History), radio (RMF FM, RMF Classic), prasę (m.in. „Tele Tydzień”, „To&Owo”, „Tele Świat”) oraz internet (Interia.pl, Facebook, YouTube).Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadała londyńska agencja Tea we współpracy z działem kreacji A+E Networks. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction. Kampania potrwa trzy tygodnie.Czteroodcinkowy serial ”Dziecko Rosemary” to najnowsza wersja dramatu Romana Polańskiego, na motywach powieści Iry Levina. Jego akcja została przeniesiona do współczesnej Francji.  W rolach drugoplanowych w serialu pojawiają się Wojciech Pszoniak i Weronika Rosati (więcej na ten temat).Produkcja nadawana będzie na antenie Lifetime w piątki o 21.00 począwszy od 1 maja br. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"