Agnieszka Jabłońska jako wiceprezes ds. HR i komunikacji będzie odpowiedzialna w PMPG Polskie Media za zarządzanie zasobami ludzkimi, kształtowanie kultury organizacyjnej oraz komunikację wewnętrzną i związaną z relacjami inwestorskimi.
- Firma to ludzie, to dzięki nim może realizować swoje cele. PMPG Polskie Media przechodzi przez okres gruntownych zmian związanych z transformacją cyfrową i zmianą modelu wydawniczego. Przyśpieszenie tych procesów, spowodowane pandemią, postawiło przed nami ogromne wyzwania, jeśli idzie o posiadane kompetencje. Szkolenie i rozwój obecnych oraz rekrutacja nowych talentów stanowią priorytet. Wierzę, że dzięki Agnieszce zbudujemy sprawną i atrakcyjną organizację - komentuje Katarzyna Gintrowska, prezes PMPG Polskie Media.
- Ze spółką PMPG współpracowałam jako dostawca już od końca 2019 r. Szybkość i skuteczność działania spółki w obliczu pandemii oraz dynamicznie zmieniających się uwarunkowań biznesowych były imponujące, dlatego kiedy zostałam zaproszona do zespołu poważnie to rozważyłam - mówi Agnieszka Jabłońska. - Dziś mam nadzieję, że moje wieloletnie doświadczenie w rozwoju biznesu, rekrutacji i szkoleniach pozwoli firmie na jeszcze szybszą transformację. Jestem też przekonana, że wysokie kompetencje obecnych menedżerów i pracowników PMPG w połączeniu z doświadczeniami nowych członków zespołu zbudują wartość dodaną odczuwalną dla partnerów biznesowych i klientów Grupy - dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artur-wisniewski-dyrektor-ds-rozwoju-technologii-pmpg-wprost-do-rzeczy,7170177842493057a ##
Poprzednio Agnieszka Jabłońska przez dwa lata pracowała w IIC Partners, jako dyrektor na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki odpowiadała za rozwój biznesu oraz realizację projektów rekrutacyjnych i doradczych w obszarze zasobów ludzkich.
Wcześniej przez ponad 15 lat pracowała w firmie Bigram (kolejno jako senior konsultant, dyrektor działu executive search i członek zarządu) oraz przez 8 lat w NAJ International.











