W spocie „Pij mleko! Będziesz Wielki” Agnieszka Radwańska pokazuje, że należy walczyć o swoje marzenia i nie bać się wyzwań. Głównym celem kampanii - będącej elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce - jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży.
W ramach tegorocznej kampanii uruchomiono specjalny fanpage na Facebooku, gdzie użytkownicy mogą umieszczać zdjęcia oraz filmy pokazujące, w jaki sposób można osiągnąć sukces. Nagrodą główną w zabawie jest udział u boku Agnieszki Radwańskiej w spocie do drugiej odsłony akcji.

Obecnie kampania obejmuje telewizję i internet, a od połowy lipca będzie prowadzona w prasie i na outdoorze. Akcję przygotowały agencja Communication Unlimited (kreacja i realizacja) oraz dom mediowy Media Direction (zakup mediów).











