Agnieszka Sora od czerwca 2025 jest przewodniczącą Rady Nadzorczej IAA Polska. Wcześniej przez 10 lat była w zarządzie IAA Polska, z czego ostatnie cztery lata w roli prezeski.
W IAA Global Agnieszka Sora będzie bezpośrednio współpracować z Fredrikiem Borestromem, director international agency EMEA & LATAM w LinkedIn, który oficjalnie objął funkcję Prezesa IAA Global na kadencję 2025-2028. Nowo wybrane władze IAA Global ogłoszono podczas posiedzenia zarządu, które towarzyszyło międzynarodowej konferencji IAA - Creativity4Better, odbywającej się w Mediolanie.

W branży marketingowej i badawczej Agnieszka Sora jest obecna od 34 lat - ma bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. W latach 1996-2021 pełniła funkcję dyrektor zarządzającej i commercial director GfK Polonia, a przez ostatnie 4 lata pracowała jako regional consulting director NCE w GfK/NIQ. Od wielu lat mentorka w ramach Fundacji Liderek Biznesu, Wise & Young, AIESEC Alumni, NIQ.
Czuję się dumna i zaszczycona, dołączając do globalnych władz IAA - organizacji, która od ponad 87 lat jednoczy międzynarodową społeczność komunikacji marketingowej w 56 krajach. Z pełnym zaangażowaniem będę wspierać dalszy rozwój stowarzyszenia w regionie europejskim, a także współpracę IAA Polska z innymi oddziałami
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.











