Celem programu jest wyłonienie i wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. W tej edycji, w kilkuetapowej rekrutacji przeprowadzanej przy wsparciu niezależnej agencji executive search BIGRAM, wybranych zostanie 24-26 osób.
Czekać na nie będzie mentoring uznanych marketingowych ekspertów i spotkania "inside the boardroom", podczas których branżowe autorytety dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

W gronie ekspertów, którzy inspirowali uczestników poprzednich edycji podczas spotkań "inside the boardroom" byli m.in. Rafał Brzoska, Kasia Kieli, Wojciech Sobieraj, Michał Nowakowski, Solange Olszewska i Jacek Olechowski.
Rolę mentorów dla uczestników pełnili m.in. Maciej Herman, Magdalena Kotlarczyk, Donata Wolińska, Piotr Piętka, Bartosz Dobrzyński, Marta Życińska, Agnieszka Sora i Jovan Protić.
IAA Polska szkoli marketerów przyszłości
Ważną korzyścią dla uczestników jest także profesjonalny feedback rozwojowy i diagnoza potencjału przywódczego oraz tworzenie wspólnych projektów pro bono na rzecz branży komunikacji marketingowej – podaje IAA.
– Marketing Masterminds to coś więcej niż program rozwojowy – to przepustka do świata liderów przyszłości i szansa na zdobycie wyjątkowych kompetencji – mówi Ewelina Czuba, dyrektor zarządzająca IAA Polska.

Nominacje mogą zgłaszać wyłącznie członkowie IAA Polska, wskazując osoby z własnych firm lub z organizacji współpracujących. Do udziału w programie mogą być nominowane osoby pracujące w branży komunikacji marketingowej po stronie marketerów, mediów lub agencji i mające już sukcesy w prowadzeniu zespołów, projektów lub transformacji.











