Agnieszka Trębacz odpowiada za obsługę klienta w ContentHouse

Agnieszka Trębacz objęła stanowisko client service director. To nowe stanowisko w strukturach ContentHouse.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agnieszka Trębacz jest odpowiedzialna za rozwój efektywnej współpracy z klientami oraz podnoszenie jakości obsługi na wszystkich etapach realizacji projektów. Wraz z zespołem dba o optymalizację procesów związanych z prowadzonymi działaniami oraz budowanie nowych obszarów współpracy.

- W ocenach naszych klientów oraz raportach zawsze obsługa klienta była bardzo wysoko oceniana. Razem z Agnieszką spróbujemy tę poprzeczkę podnieść jeszcze wyżej – komentuje Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.

W ciągu ostatnich 11 lat Agnieszka Trębacz zajmowała się zarządzaniem projektami, głównie w obszarze marketingu internetowego. Prowadziła działania dla dużych marek, odpowiadając za budżety marketingowe na poziomie kilku milionów złotych rocznie. Przez ponad 4 lata zarządzała agencję marketingową The Nets specjalizującą się w działaniach digitalowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"