Agora przejmuje połowę Business Ad Network

Agora objęła 50 proc. udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network. Drugą połowę kontroluje portal Money.pl, który stworzył tę platformę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sieć reklamy internetowej Business Ad Network, której połowę udziałów przejęła właśnie od Money.pl Agora, obejmuje powierzchnie reklamowe w serwisach m.in. o tematyce ekonomicznej i biznesowej. Do platformy, uruchomionejw listopadzie ubiegłego roku (więcej), należą zresztą witryny Agory takie jak Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Gospodarka.Gazeta.pl czy Komunikaty.pl.

– Z naszej perspektywy pozyskanie Agory jako partnera w Business Ad Network wzmacnia pozycję rynkową sieci, bowiem zyskuje ona zaangażowanie dwóch silnych grup internetowych, zasięgi obydwu oraz wiedzę i doświadczenie managerów reprezentujących obie firmy – opisuje Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl. Prezesem Business Ad Network pozostaje Tomasz Pudlis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"