Przetarg na obsługę medialną Pionu Czasopism AGORA SA w 2003 roku został rozstrzygnięty. Zwyciężyła firma STARLINK Sp. z o.o . W drugim etapie przetargu brało udział 5 firm: Starlink, OMD Poland, Media Direction OMD, Optimedia Poland, Initiative Media .
Starlink zajmować się będzie planowaniem i zakupem mediów dla kampanii reklamowych wszystkich tytułów prasy kolorowej wydawanych przez AGORA SA. Są to: Poradnik Domowy, Dziecko, Kuchnia, Lubię gotować, Cztery Kąty, Ładny Dom, Ogrody, Kwietnik, Bukiety, Wiedza i Życie, Auto+, Świat Motocykli, City Magazine, Świat skuterów, Motocykle świata, Zeszyty literackie. W ramach współpracy z Działem Marketingu Pionu Czasopism AGORA SA Starlink będzie także uczestniczył w tworzeniu strategii marketingowych dla poszczególnych tytułów oraz planowaniu specjalnych akcji promocyjnych .

Wysokości budżetu reklamowego nie podano.











