Agora sprzedała 50 tys. egz. magazynu “Avanteen”. Zmiany w drugim numerze

Pierwszy numer magazynu młodzieżowego Agory “Avanteen” rozszedł się w liczbie ok. 50 tys. egz. - wynika z informacji przekazanych Wirtualnemedia.pl przez wydawcę. We wtorek 14 października br. wprowadził on na rynek drugi, odmieniony numer pisma.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Agora sprzedała 50 tys. egz. magazynu “Avanteen”. Zmiany w drugim numerze

“Avanteen” zadebiutował na rynku 3 czerwca br. jako magazyn o modzie i urodzie kierowany do dziewcząt i chłopców w wieku od 11 do 19 lat. Tytuł ukazał się w nakładzie 100 tys. egz. i w cenie 2,99 zł. Z danych własnych wydawcy wynika, że pierwszy numer pisma miał rozpowszechnianie na poziomie ok. 50 tys. egz.

- Cieszymy się, że magazyn zainteresował sporą grupę młodych odbiorców. Jesteśmy przekonani, że „Avanteen” jest dla nich świetnym przewodnikiem po świecie mody i urody - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Rożewska, wydawca tytułu.

Od wtorku 14 października br. w sprzedaży jest drugie wydanie “Avanteen”, w którym osobno prezentowane są modowe propozycje dla dziewcząt i chłopców (te ostatnie znalazły się na końcu magazynu). - Drugi numer „Avanteen” zawiera wiele nowości, które wprowadziliśmy na prośbę  czytelników. Od teraz w wydaniach będzie pojawiać się temat i gwiazda numeru, będziemy szerzej przedstawiać ciekawe zjawiska modowe, socjologiczne czy społeczne - zapowiada Rożewska. 

Gwiazdą numeru jest piosenkarka Iza Lach, z którą w środku znaleźć można wywiad, a tematem głównym - street fashion. Poszerzony został dział “Zrób to sama”, w piśmie pojawiła się też sekcja “Kuchnia”. Redakcja magazynu przygotowała też dodatkowe materiały wideo i fotografie, do których można uzyskać dostęp wykorzystując aplikację Viuu.

Drugie wydanie „Avanteen" ukazało się w objętości 100 stron, nakładzie 100 tys. egz. oraz w niezmienionej cenie podstawowej 2,99 zł. Numer jest dostępny też w wersji z dodatkiem - zestawem dwóch żeli do ciała, zmywalnymi tatuażami albo naklejkami w cenie 7,99 zł.

Sprzedaż numeru wspiera kampania promocyjna prowadzona w internecie (Facebook, Kwejk, Ask.fm, serwisy z grupy Gazeta.pl i Wp.pl), prasie (czasopisma Agory, „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik „Metro”), w stacjach radiowych (m.in. Rock Radio, Chilli Zet) a także w telewizji 4fun.tv i stacjach tematycznych oraz w kinach sieci Helios i Cinema City. Działania reklamowe przygotował  dział marketingu Agory, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.

- Cały czas obserwujemy, jakim zainteresowaniem cieszy się „Avanteen” wśród czytelników i reklamodawców. Przymierzamy się do wydania trzeciego numeru pisma na początku 2015 roku - zapowiada Rożewska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu