Logotyp kanału Metro (poprzednia nazwa Kiwi TV) wygląda bardzo podobnie jak logo bezpłatnej gazety Agory „Metro”, która we wrześniu ub.r. zmieniła nazwę na „MetroCafe”. Logo składa się po prostu z napisu Metro w kolorze czerwonym na białym tle. W znaku graficznym telewizji została jednak zastosowana inna czcionka niż w logo gazety.
Agata Staniszewska, rzecznik prasowa Agory, zastrzega, że jest to znak w wersji przejściowej. - Trwają jeszcze prace nad oprawą graficzną kanału - dodaje. Logo zostało stworzone przez firmę zewnętrzną, ale Agora nie ujawnia jej nazwy.

Kanał Metro ma emitować programy lifestylowe, dotyczące zdrowego stylu życia, promujące sport i aktywny wypoczynek. Jego dyrektor programową została Hanna Baka, Magdalena Błasiak-Bielińska jest dyrektorem ds. zakupów programowych, a Joanna Rathe - managerem ds. zakupów programowych.
Metro będzie nadawać na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja będzie dostępna też w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych - tam za jej dystrybucję odpowiadać będzie firma Delegata.











