Ahava PR na stałe dla Dr Gerard

Firma Dr Gerard, producent ciastek takich, jak Pryncypałki i Mafijne Brownie zdecydował się na stałą współpracę z agencją Ahava PR, z którą wcześniej pracował projektowo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ahava PR na stałe dla Dr Gerard

Ahava PR odpowiada m.in. za bieżącą obsługę serwisów społecznościowych, przygotowanie treści do kampanii digital oraz influencer marketing. Osobą odpowiedzialną po stronie agencji za podejmowane aktywności jest Patryk Krajewski, digital manager.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę. Ujawniły jedynie, że rozpoczęta współpraca będzie miała stały charakter.

Agencja Ahava PR była już dwukrotnie związana z Dr Gerard. W 2019 roku prowadziła jesienną kampanię dwóch najnowszych produktów firmy: Prynycypałki o smaku orzechowym oraz Mafijne Brownie. Zajmowała się także promocją świątecznej oferty.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online