Air France i KLM reklamują wyprzedażowe odchudzanie cen

Linie lotnicze Air France i KLM reklamują prasie i interneciewspólną promocję cenową. Oferta dotycząca lotów do 83 miast naświecie promowana jest pod hasłami "Odchudzamy ceny" i "Superwyprzedaż".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta 14 stycznia kampania linii lotniczych Air France iKLM reklamuje wprowadzaną przez nie wspólnie promocję cenową naloty do 83 miast na całym świecie. Atrakcyjność oferty obejmującejpołączenia do połowy czerwca, z której można skorzystać do 2lutego, podkreślają hasła "Odchudzamy ceny" (Air France) i "Superwyprzedaż" (KLM).

Akcja prowadzona jest w prasie codziennej ("Gazeta Wyborcza","Dziennik", "Rzeczpospolita") i internecie (m.in. Gazeta.pl,Interia.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl).

Adaptację kampanii zaplanowanej do początku lutego przygotowałyagencje reklamowe EURO RSCG (dla Air France) i Leo Burnett ( dlaKLM), a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG Media PlanningGroup.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"