Akcją „2 for U Challenge” McDonald’s chce dotrzeć do młodszych klientów (wideo)

McDonald’s Polska rozpoczyna kampanię „ 2 for U Challenge”, w ramach której będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne dostępne w aplikacji McDonald’s. Akcję przygotowały agencje Isobar Polska OMD, DDB i Studio Filmowe OTO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Akcją „2 for U Challenge” McDonald’s chce dotrzeć do młodszych klientów (wideo)

W ramach akcji, każdego dnia, przez cały okres trwania promocji, wprowadzana będzie inna oferta rabatowa, która będzie obowiązywała tylko przez jeden dzień w aplikacji mobilnej McDonald’s.

Działania komunikacyjne skierowane będą do młodszej grupy konsumentów. Promocja będzie wspierana kampanią w telewizji oraz w internecie, która nawiązuje do formatu Instastories. Media społecznościowe, posłużą do teasowania challenge’y i zachęcania do wejścia do aplikacji (lub rejestracji) i skorzystania z oferty.

Za kreację i strategię komunikacji odpowiada agencja Isobar Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Spot telewizyjny oraz spoty digitalowe przygotowali Isobar Polska we współpracy z DDB oraz Studio Filmowe OTO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów