redcoon.pl to wyjątkowy sklep internetowy z elektroniką użytkową, który stale udoskonala serwis we współpracy ze swoimi klientami w ramach kampanii „Lepsza strona elektroniki 10/10”. Teraz sklep rozszerzył ją o akcję charytatywną na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Kilka miesięcy temu redcoon.pl zaprosił swoich użytkowników do zgłaszania sugestii dotyczących modernizacji i rozwoju internetowej platformy zakupowej. Teraz dodatkową motywacją dla klientów sklepu jest nowa inicjatywa - „Akcja, w której każdy może pomóc”. Wystarczy zostawić opinię o zakupionym produkcje na stronie sklepu redcoon.pl i w serwisie ceneo.pl. Za każdą opinię sklep przeznaczy 1 zł na rzecz akcji. Zebrana w ten sposób kwota zostanie przeznaczona na zakup sprzętu z asortymentu sklepu dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Pod uwagę będą brane obiektywne opinie składające się z minimum 50 znaków i wystawione w okresie od 20 lutego do 20 marca. Realizując strategię społecznej odpowiedzialności podejmujemy różne działania, a dzięki tej akcji udało nam się zaangażować w nie również naszych klientów. – mówi Marcin Opaliński, E-commerce Marketing Manager. Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie redcoon.pl

redcoon.pl press box











