Również w branży budowlanej zauważono, że jednym z filarów sukcesu są odpowiednio prowadzone działania marketingowe. To one docierają do obecnych, a także potencjalnych klientów. Mimo iż branża budowlana wydaje się trudna do przeprowadzenia ciekawych akcji marketingowych, podmioty na niej działające coraz częściej decydują się na oryginalne formy promocji. Dla przykładu:
- SIG przygotował kolejną kampanię dla naszych partnerów. Postawiliśmy na atrakcyjne nagrody. Do zdobycia są m.in. narciarskie wyjazdy w Alpy. Chcemy nagrodzić osoby, które współpracują z nami. Wprowadzenie cyklicznych akcji promocyjnych pozwoliło nam zdecydowanie wzmocnić nasze relacje z klientami. Tego typu akcje są czymś ekstra, co wyróżnia SIG na rynku poza atrakcyjną ofertą produktową. Tym razem nasi klienci mogą uczestniczyć w promocji "Kasa na górkę" - mówi Bartosz Pilch, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu w firmie SIG.

Realizowane przez SIG akcje wyróżniają się kreacją, której zadaniem jest ożywienie komunikacji, zwrócenie uwagi potencjalnych uczestników i zachęcenie ich do udziału. W nowej akcji promocyjnej „Kasa na górkę” klienci, którzy zarejestrują się i spełnią warunki promocji, będą mogli wygrać wyjazdy narciarskie w Alpy oraz bony do sklepów 4F.
Statystyki dotyczące poprzednich akcji pokazują, że promocje kierowane do klientów biznesowych mogą spotkać się z równie wysokim zainteresowaniem, co te dedykowane klientom indywidualnym. Odpowiednio przygotowane, przynoszą korzyści nie tylko kupującym, ale również sprzedawcom i producentom. Dodatkowo zauważalnie wzrasta sprzedaż produktów praktycznie wszystkich promowanych marek.











