Aktywna seniorka poleca rentę dożywotnią w nowej kampanii Funduszu Hipotecznego Dom

W drugi dzień świąt startuje nowa kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego Dom, której bohaterką jest aktywna seniorka korzystająca z uroków życia dzięki rencie dożywotniej. Realizują ją  Studio Moff Oskar Nowak i dom mediowy Codemedia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aktywna seniorka poleca rentę dożywotnią w nowej kampanii Funduszu Hipotecznego Dom

W ostatnich latach w kampaniach reklamowych Funduszu Hipotecznego Dom (jedna z ostatnich była prowadzona w lutym br.).  występowali jego prawdziwi klienci – zarówno w spotach telewizyjnych emitowanych w telewizji, jak i w bardziej obszernych filmikach promowanych w innych kanałach komunikacji. W social mediach, na YouTube i na swojej stronie internetowej firma również stawiała na rozszerzone wersje wywiadów z prawdziwymi klientami, a paradokumentalna forma filmów stanowiła uwiarygodnienie usługi. Była też dużą dawką wiedzy na temat renty dożywotniej i procedury jej przyznania.

- Takie podejście spełniało nie tylko funkcję informacyjną, ale również edukacyjną. Hipoteka odwrócona jest obecna na polskim rynku od dziesięciu lat, ale wciąż jest uznawana za rozwiązanie relatywnie nowe - tłumaczy Robert Majkowski, prezes Funduszu Hipotecznego Dom.Nacisk na wizerunek

W nowej kampanii firma stawia na wizerunek oraz kładzie silniejszy akcent na spójny, przejrzysty przekaz na temat renty dożywotniej. W nowych reklamach widzimy ambasadorkę renty dożywotniej, którą została aktywna, ciekawa życia kobieta w wieku około 65 lat, która po przejściu na emeryturę chce zachować dotychczasowy standard życia, a więc móc sobie pozwolić nie tylko na codzienne wydatki, ale również przyjemności, rozwijanie pasji, spotkania ze znajomymi, podróże.

- Zależało nam, by bohaterka naszej reklamy była typem kobiety, z którą seniorzy będą chcieli się identyfikować, a więc samodzielną, otwartą na świat, towarzyską i zadbaną.  Jednocześnie nie odbiegającą zbyt mocno od polskiej rzeczywistości – mówi Piotr Jakubowski, marketing manager w Funduszu Hipotecznym Dom.

Kampania reklamowa Funduszu Hipotecznego DOM będzie prowadzona do końca stycznia 2019 roku w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.

Koncept kampanii został opracowany wewnętrznie,  produkcją filmu i sesji zdjęciowej do kampanii zajęło się Studio Moff Oskar Nowak, a media zaplanował dom mediowy Codemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+