AkzoNobel został Oficjalnym Partnerem Tour de France

AkzoNobel dołączył do Tour de France i został partnerem jednego z najbardziej kolorowych wydarzeń sportowych na świecie. W ramach trzyletniej współpracy firma będzie wspierać wyścig zarówno poprzez bogate portfolio swoich marek, jak i czynne uczestnictwo w projektach angażujących lokalne społeczności.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

AkzoNobel i Tour de France to połączenie nie do pokonania. Obie organizacje łączy ekscytująca i dumna historia, w której pasja i zrównoważone działanie spotykają się z innowacjami i tradycją – wyjaśnia Thierry Vanlancker, CEO AkzoNobel. – W wyścigu ważna jest praca zespołowa, fachowa wiedza i wytrwałość, czyli cechy, które silnie współgrają z AkzoNobel, naszym duchem ciągłego odkrywcy oraz zaangażowaniem w osiągnięciu pozycji lidera.

Vanlancker dodał też, że partnerstwo nie tylko pomoże AkzoNobel w relacjach z nowymi, jak i obecnymi odbiorcami oraz klientami. Umożliwi również wprowadzenie zmian w wielu obszarach ważnych dla lokalnych społeczności w całej Francji.

Zawsze szukamy sposobów, aby poprzez transformacyjną moc farby pozytywnie wpływać na społeczeństwo, a ta współpraca otworzy nowe, wspaniałe możliwości – kontynuuje CEO AkzoNobel. – Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie tej imprezy sportowej i cieszymy się, że możemy być częścią tak prestiżowego i popularnego na całym świecie wydarzenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"