Marki własne to podstawa funkcjonowania Aldi, firma podkreśla, że ich udział w jej obrotach wynosi około 80 proc. Największy jest przy produktach podstawowych i tych najbardziej popularnych.
Inicjatywa "Ekspert Aldi poleca" ma przybliżyć konsumentom świat unikatowych marek własnych, których nie znajdą nigdzie indziej i, po które chętnie wracają.
- W ramach kampanii, każdy z ekspertów w dedykowanej przestrzeni w gazetce i online opowiada o zaletach oraz o jakości danego produktu z asortymentu marek własnych Aldi. Inicjatywą objęte są zarówno produkty z sekcji food, jak i non food. Marki własne ciągle cieszą się uznaniem wśród naszych klientów, i stanowią około 80% sprzedawanych produktów. Realizując projekt "Ekspert Aldi Poleca" chcieliśmy wzmocnić ten trend. Pozwalamy klientom zajrzeć do nas „od środka” i dowiedzieć się więcej o tym, jak pracujemy i dbamy o utrzymanie jakości marek własnych Aldi. Nie bazujemy na sloganach reklamowych, a pokazujemy znacznie więcej. To właśnie tak w Aldi realizujemy marketing treści i nieustannie zbliżamy się do klientów odpowiadając nie tylko na ich potrzeby, ale i zaspakajając i ciekawość, budując relacje - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji w Aldi.

Za kreacje reklam w gazetkach odpowiada Agencja Freundschaft, za inne kreacje w ramach kampanii odpowiada Agencja Opus B.Koncept komunikacji opracowano w ramach struktur wewnętrznych sieci wraz ze współpracą agencji.











