Opus B reklamuje nowe sklepy Aldi

Agencja Opus B opracowała komunikację otwarć nowych sklepów sieci Aldi. Przekaz jest prosty i dopasowany do lokalnego charakteru kampanii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Opus B reklamuje nowe sklepy Aldi

- W nowych sklepach Aldi wszystko jest „Naj”. Najlepsze promocje, najciekawsze marki własne, najświeższe pieczywo, najsmaczniejsze owoce i warzywa… Dlatego na tym przedrostku oparliśmy nasz koncept, który w zrozumiały dla odbiorcy sposób jest łatwo przekładalny na wszystkie kanały komunikacji - tłumaczy Monika Skalska, account director w Opus B.

Dodatkowo komunikacja została zaplanowana na trzy etapy – tak, aby stopniowo zapoznawać nowych klientów z powstającym sklepem, datą otwarcia oraz przewagami oferty nowych sklepów sieci Aldi.

- Otwarcie nowego sklepu Aldi to każdorazowo duże przedsięwzięcie – operacyjne, logistyczne jak i komunikacyjne, jednak zdecydowanie nie zwalniamy tempa w ekspansji i mamy plany, by w tym roku otworzyć łącznie około 60 nowych sklepów, co sprawi, że na koniec roku będziemy mieć ponad 360 sklepów w całej Polsce. W wypadku tak szeroko zarysowanych planów rozwoju naszej sieci, ważne jest, by komunikacja wewnętrzna, ale i zewnętrzna, ta informująca mieszkańców o nowych lokalizacjach była wyrazista i łatwa do zapamiętania - mówi Katarzyna Wojnar, kierownik działu strategii klienta w Aldi.

Zespół Opus B odpowiada za strategię, kreację i realizację działań związanych z komunikacją otwarć nowych sklepów w całej Polsce. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję