Aldi Polska ma nowego dyrektora marketingu i komunikacji

Dyrektorem marketingu i komunikacji sieci sklepów Aldi Polska został Łukasz Janota. W roli tej zastąpił Agnieszkę Barańską.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Aldi Polska ma nowego dyrektora marketingu i komunikacji
Łukasz Janota, fot. kadr z LinkedIn

Agnieszka Barańska, która w Aldi Polska pracowała blisko 9 lat, postanowiła odejść z firmy.

Łukasz Janota, który ją zastąpił w roli dyrektora marketingu i komunikacji, w Aldi Polska pracuje ponad 5 lat. Ostatnio pełnił funkcję promotion & procurement excellence, operations & admin senior director. Wcześniej był zatrudniony jako category management ecellence senior director.

Ponadto przez ponad 9 lat pracował w AmRest Polska. Zajmował tam m.in. stanowisko senior category manager & analyst dla marki Starbucks w regionie CEE. W firmie zajmował się też takimi markami jak Pizza Hut czy Burger King.

Sieć Aldi liczy ponad 350 sklepów w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]