Aldi wybrało agencję do kampanii gazetkowych

Sieć dyskontów Aldi powierzyła obsługę kampanii gazetkowych agencji IYO Creative. To efekt wygranego przez firmę przetargu. Współpraca obejmuje kompleksowe przygotowanie oraz realizację działań w obszarze gazetek asortymentowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Aldi wybrało agencję do kampanii gazetkowych
mat.pras.

Agencja będzie wspierać markę w realizacji kampanii gazetkowych, które na rynku FMCG są jednym z istotniejszych źródeł komunikacji z klientem o bieżącej ofercie.

– Gazetki promocyjne to jeden z kluczowych elementów komunikacji z naszymi klientami. Wybór agencji IYO pozwoli nam wzmocnić spójność przekazu i jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Zespół agencji wnosi świeże spojrzenie i wysokie kompetencje, które będą wspierać realizację naszych celów biznesowych – podkreśla Daria Sztuk, menadżer ds. kampanii w gazetkach w Aldi Polska.

Agencja IYO we współpracy z siecią Aldi odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnych, przygotowanie layoutów oraz adaptację materiałów, a także koordynację produkcji i egzekucji materiałów gazetkowych.

Aldi w Polsce posiada prawie 400 sklepów i zatrudnia ponad 4 800 pracowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów