Agencja będzie wspierać markę w realizacji kampanii gazetkowych, które na rynku FMCG są jednym z istotniejszych źródeł komunikacji z klientem o bieżącej ofercie.
– Gazetki promocyjne to jeden z kluczowych elementów komunikacji z naszymi klientami. Wybór agencji IYO pozwoli nam wzmocnić spójność przekazu i jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Zespół agencji wnosi świeże spojrzenie i wysokie kompetencje, które będą wspierać realizację naszych celów biznesowych – podkreśla Daria Sztuk, menadżer ds. kampanii w gazetkach w Aldi Polska.

Agencja IYO we współpracy z siecią Aldi odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnych, przygotowanie layoutów oraz adaptację materiałów, a także koordynację produkcji i egzekucji materiałów gazetkowych.
Aldi w Polsce posiada prawie 400 sklepów i zatrudnia ponad 4 800 pracowników.











