Aleksander Frydrych: z Walk Digital do Grey Group

Aleksander Frydrych - dotychczas pracujący w agencji Walk Digital - dołączył do zespołu agencji reklamowej Grey Group. Będzie zajmować się poszerzaniem digitalowych kompetencji grupy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aleksander Frydrych: z Walk Digital do Grey Group
Aleksander Frydrych

Frydrych jako deputy creative director będzie zajmował się poszerzaniem digitalowych kompetencji w grupie.

- Świat się zmienia, reklama się zmienia, a my w Grey nie chcemy się temu przyglądać, tylko chcemy ten zmieniający się świat reklamowy współtworzyć. Zatrudnienie Alka, który jest jednym z najwybitniejszych kreatywnych w Polsce, jest kolejnym krokiem w stronę bycia supernowoczesną agencją - mówi Jakub Korolczuk, executive creative director w Grey. 

Aleksander Frydrych od 9 lat związany jest z reklamą, w tym od początku bezpośrednio z internetem. Ostatnio, od 2013 roku pracował w agencji Walk Digital. Zajmował tak kolejno stanowiska: senior digital creative i digital creative director.

Wcześniej pracował w The Addictives oraz w Change Integrated. Był też związany z agencjami Scholz&Friends i Leo Burnett.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela