Alena Suszycka będzie zarządzać agencją TBWA od początku lipca. To że będzie łączyć tę funkcję ze swoim dotychczasowym stanowiskiem dyrektora zarządzającej Tequila\Polska nie oznacza, że obie firmy - należące do TBWA Group Poland - zostaną połączone. Zmiana ma charakter jedynie funkcjonalny, stanowiąc odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynkowe.
„W ciągu ostatniego roku kompetencje TBWA i Tequila zaczęły się pokrywać, agencje często otrzymywały te same briefy. Każda z firm jest ekspertem w innym obszarze planowania i przeprowadzania kampanii zintegrowanych. Nadszedł czas na wspólne wykorzystanie tego potencjału” - czytamy w komunikacie firm.
- Zmiana ta pozwoli nam na wzmocnienie oferty, w tym bardziej ekspansywne działanie w ramach kampanii 360 stopni, z naciskiem na interactive i mobile marketing - opisuje Christian Lainer, prezes TBWA Group Poland. - Z korzyścią wpłynie też na optymalizację i lepsze zarządzanie zasobami w ramach grupy - przekonuje.

Na stanowisku dyrektor zarządzającej TBWA Suszycka zastąpi Radosława Miklaszewskiego, który odchodzi z agencji i rozpoczyna własną działalność biznesową w dziedzinie biologii molekularnej. Miklaszewski był związany z firmą przez 7 lat.











