Aleph i Reddit rozszerzają współpracę na 45 rynków

Aleph i Reddit ogłosiły rozszerzenie współpracy na ponad 45 rynków, w tym w Polsce. Dzięki temu Aleph stanie się wyłącznym przedstawicielem reklamowym Reddit, co ma umożliwić lokalnym reklamodawcom dotarcie do zaangażowanych użytkowników platformy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Aleph i Reddit rozszerzają współpracę na 45 rynków
mat.pras.

Według danych Reddit, liczba aktywnych użytkowników dziennie wzrosła o 32 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Platforma stała się kluczowym graczem w ekosystemie wyszukiwań, co potwierdza jej rosnącą popularność i znaczenie w świecie cyfrowym.

Współpraca między Aleph i Reddit rozpoczęła się w 2022 r. na wybranych rynkach.

Justyna Duszyńska, managing director Aleph w Polsce, podkreśla, że unikalne połączenie skali i autentycznych społeczności Reddit stanowi nowy, potężny kanał reklamowy. Zespół Aleph jest gotowy wspierać klientów w tworzeniu kampanii, które trafiają do odbiorców.

Aleph jest teraz globalnym partnerem handlowym dla Reddit w Armenii, Austrii, Azerbejdżanie, Belgii, Bułgarii, Kambodży, Chile, Kolumbii, Kostaryce, Chorwacji, Cyprze, Czechach, Egipcie, Estonii, Gruzji, Grecji, Węgier, Indiach, Indonezji, Kazachstanie, Kuwejcie, Łotwie, Lichtensteinie, Litwie, Luksemburgu, Malezji, Malcie, Meksyku, Mołdawii, Peru, Filipinach, Polsce, Portoryko, Katarze, Rumunii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze, Słowacji, Słowenii, RPA, Korei Południowej, Tajwanie, Tadżykistanie, Tajlandii, Turkmenistanie, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Uzbekistanie oraz Wietnamie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów