Alex Lopez globalnym szefem kreacji w McCann

McCann Worldgroup ogłosił, że Alex Lopez dołączy do sieci jako prezes i dyrektor ds. kreatywnych na świecie. Ostatnio pracował w firmie Nike, gdzie piastował kilka stanowisk kierowniczych na całym świecie, w tym wiceprezesa ds. globalnego marketingu, dyrektora kreatywnego. Był też współzałożycielem i szefem globalnego studia w Waffle Iron Entertainment.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Alex Lopez globalnym szefem kreacji w McCann

Zatrudnienie Alexa Lopeza to kluczowy krok w ekspansji McCann Worldgroup w zakresie kreatywności na każdym poziomie globalnych operacji biznesowych sieci.

- Patrzymy w szerszą przyszłość i na to, co oznacza dla nas bycie liderem w branży kreatywności – powiedział Bill Kolb, prezes i dyrektor generalny McCann Worldgroup. - Zaangażowanie Alexa pozwala nam na nowo zdefiniować rolę globalnego dyrektora kreatywnego i wyznacza nam drogę, która pomoże naszej sieci i naszym klientom zaplanować jeszcze lepszą kreatywną przyszłość dla ich marek i firm. Określi, jak prowadzimy działalność, jak wygląda przyszłość marketingu zintegrowanego i jak mierzymy nasz sukces - dodał.

Alex Lopez jest jednym z najbardziej nagradzanych brand marketerów i kreatywnych w świecie marketingu konsumenckiego. Ostatnio, od ponad 20 lat pracował dla marki Nike, kształtując jej pozycjonowanie i przekaz, kierując zespołami na całym świecie. Pracował nad rozwojem sposobu, w jaki Nike łączy się z konsumentami zarówno na dużą skalę, jak i indywidualnie, za pośrednictwem tradycyjnych kanałów, istniejących kanałów cyfrowych oraz najnowszych, pojawiających się technologii i platform.

Alex Lopez prowadził jedne z najbardziej godnych uwagi programów w historii Nike, ostatnio były to kampanie „Dream Crazy”, „Equality” i „You Can’t Stop Us”. Kierował także staraniami o uruchomienie nowych kategorii sportowych, w tym Nike Skateboarding, wprowadzenie marki do Digital Sport za pośrednictwem Fuel Band oraz wejście do wysokiej jakości rozrywki w długiej formie dzięki Waffle Iron Entertainment.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji