Alicia Keys w globalnej kampanii Reeboka (wideo)

Piosenkarka Alicia Keys zaprojektowała limitowaną serię butów będą częścią jesienno-zimowej kolekcji Reebok Classic. Została też twarzą globalnej kampanii marki, która właśnie wystartowała.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii jest globalny spot z udziałem Alicii Keys, wyreżyserowany przez Samuela Bayera. W reklamie wokalistka rapuje, a oprócz niej zobaczyć można tam ludzi z jej rodzinnego Nowego Jorku. W Polsce spot nie będzie emitowany w telewizji, obejrzeć go będzie można jedynie w portalu YouTube.

Jak informuje nas Michał Kępiński, brand activation manager marki Reebok, w naszym kraju działania promocyjne ograniczą się do mediów społecznościowych. Komunikacja prowadzona będzie na oficjalnym profilu Reebok Classic na Facebooku, oraz na fanpage'ach mediów, z którymi współpracuje firma. Działania realizuje we własnym zakresie firma Adidias Poland, właściciel marki Reebok. Potrwają one do końca 2012 roku.

Alicia Keys zaprojektowała własne wersje jej ulubionych modeli butów - Freestyle Hi (znane potocznie jako 5411), Freestyle Double Bubble, Classic Nylon Slim i Princess, które dostępne będą w sklepach Foot Locker Europe od 1 listopada br.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"