Nowa dyrektorka będzie odpowiedzialna za wdrażanie globalnej strategii komunikacyjnej marek Grupy Renault (Renault, Dacia, Alpine, Mobilize) w Polsce, Czechach, Słowacji i Krajach Bałtyckich, za promowanie wprowadzenia na rynek samochodów i usług tych marek, wzmacnianie ich wizerunku, komunikację z dziennikarzami i liderami opinii. Będzie również koordynować komunikację wewnętrzną.
Alicja Górka będzie raportowała do Fabiena Goulmy, dyrektora zarządzającego East w Renault Group.
Dotychczas pełniąca tę funkcję Agata Szczech pozostanie w Renault Polska do 31 grudnia 2025 r. jako ambasadorka projektów wizerunkowych Grupy Renault.
W imieniu całej Grupy Renault chciałbym serdecznie podziękować Agacie za jej wielki i znaczący wkład na przestrzeni wielu lat. Z radością witam również Alicję w naszym zespole. Jestem przekonany, że jej doświadczenie i osobowość idealnie wpiszą się w nasze wartości i dynamiczne podejście do rynku motoryzacyjnego

Alicja Górka przez ostatnie dwa lata była odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji marki Volvo. Wcześniej pracowała w agencjach PR, także tych międzynarodowych, takich jak Havas PR Warsaw czy Weber Shandwick oraz administracji publicznej.











