Aliganza odpowiada za komunikację marki Swarovski

Do grona klientów Aliganza Fashion Agency dołączyła marka biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych Swarovski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aliganza odpowiada za komunikację marki Swarovski

Aliganza odpowiada za media relations, w tym usługę prowadzenia showroomu marki, a także projekty specjalne i współpracę z  influencerami. Kolekcja marki Swarovski będzie dostępna zarówno w showroomie stacjonarnym, jak i wirtualnym agencji.

Działania po stronie agencji koordynuje zespół pod kierownictwem Pauliny Janiszewskiej.

Strony nie zdradzają szczegółów umowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"